Whitepaper: verdienmodellen van de toekomst.

Whitepaper: verdienmodellen van de toekomst

Het is de missie van DULL elke organisatie toekomstgericht te maken. Voor veel organisaties betekent dit dat er een nieuwe kijk wordt gegeven op het businessmodel en het daarmee verbonden verdienmodel. Een van de manieren om jouw organisatie future-proof te maken, kan zijn om te evolueren naar een recurrent verdienmodel zoals dat van bijvoorbeeld Netflix of Hello Fresh.

Natuurlijk moet het verdienmodel altijd aangepast zijn aan de doelgroep en de specifieke eisen, noden en verwachtingen van de doelgroep. Het ideale verdienmodel overtuigt je doelgroep makkelijker om klant te worden.

Er zijn tal van innovatieve verdienmodellen, de laatste jaren zijn er ook heel wat nieuwe verdienmodellen die heel snel aan populariteit hebben gewonnen. Wij hebben een whitepaper geschreven waarin we op een eenvoudige manier inzicht geven in de verschillende mogelijke verdienmodellen, en je helpen te kiezen welk verdienmodel voor jouw organisatie interessant kan zijn.

Download gratis de whitepaper: verdienmodellen van de toekomst.

Verstuur