14.09.2017

Dull ontvangt het DX50 label van Designregio Kortrijk!

Leesduur
Aantal woorden

Binnen iets meer dan twee weken, op 1 oktober, vieren we bij Dull onze eerste verjaardag. Tijdens ons eerste jaar heeft ons aanbod een heuse evolutie doorgemaakt. Toch is het opvallend hoe onze visie overeind is gebleven. We dragen bij Dull creativiteit hoog in het vaandel als belangrijkste waarde, en besteden enorm veel aandacht aan design thinking. Op die manier benaderen we de klassieke consultingmaterie binnen onze drie pijlers Law, Numbers en Strategy op een volledig nieuwe manier. Het is met ongelooflijk veel trots dat we mogen aankondigen dat die visie ons het prestigieuze DesignX50 label heeft opgeleverd.

De vijftig meest innovatieve bedrijven

Elke twee jaar gaat Designregio Kortrijk op zoek naar de vijftig meest innovatieve bedrijven uit de regio. Deze bedrijven worden beloond met het DX50 label. Er verschijnt ook telkens een boek dat de vijftig laureaten bundelt.

Heel vaak zijn de labels weggelegd voor bedrijven die met innovatieve producten op de markt komen. Zo sleepten ronkende namen als LiquidFloors en Novy eerder al een DX50 label in de wacht. Dat het label wordt toegekend aan een dienstenbedrijf is echter eerder uitzonderlijk, des te meer reden om te vieren!

Deze erkenning is écht een beloning voor ons harde werk. We zijn zo fier om deel uit te maken van deze fantastische regio, en hebben nu het gevoel dat onze inspanningen om aandacht te besteden aan creativiteit en design lonen.

Design thinking en onze formule

De jury selecteerde Dull Consulting omwille van de innovatieve en creatieve manier waarmee met relatief saaie materie wordt omgesprongen. Vooral het feit dat we in onze methodiek steeds design thinking centraal plaatsen oogstte lof. Ook onze formule om organisaties toekomstgericht te maken, waarmee we eigenlijk een heleboel complexe achterliggende theorieën bundelen in een heel eenvoudige en allesomvattende stelling, kon de jury smaken.

Voorstelling op de Week van het Ontwerpen

Op woensdag 18 oktober wordt het boek, dat wordt uitgegeven bij Kannibaal, voorgesteld op de Week van het Ontwerpen. Het volledige programma en inschrijvingsformulier vind je terug op de website.

Hard blijven verder werken

Het label is een boost voor Dull. Het is voor ons een signaal om te blijven hard werken aan wat we belangrijk vinden en te blijven vasthouden aan onze visie. Door deze erkenning zullen we hopelijk toegang krijgen tot nog meer gelijkgestemde bedrijven uit de regio, waardoor heel wat nieuwe synergieën kunnen ontstaan. We zijn zo fier om deel uit te maken van deze fantastische regio, en hebben nu het gevoel dat onze inspanningen om aandacht te besteden aan creativiteit en design lonen.

Alle nieuwsberichten